Skip navigation

ELEKTRONIKUS TANULÁS

FELHASZNÁLT ÉS AJÁNLOTT IRODALOM

Bence Zs. I. (2021): Mobiltelefon kompatibilis interaktív tananyag fejlesztése gerinces állatok boncolásához. ELTE TTK Biológiai Szakmódszertani Csoport. Szakdolgozat, 64. o. Témavezető: dr. Kriska György

Bene K. (2021): Mikroszkópos vizsgálatok a biológia tanításában. Tananyagfejlesztés mikroszkópos vízminták vizsgálatához. ELTE TTK Biológiai Szakmódszertani Csoport. Szakdolgozat, 65. o. Témavezető: dr. Kriska György

Dringó-Horváth I., Gonda Zs. (2018): Tanárjelöltek IKT-kompetenciájának jellemzői és fejlesztési lehetőségei, Képzés és gyakorlat 16:2 (21-48. oldal)

Forgó S. (2009): Az új média és az elektronikus tanulás, Új Pedagógiai Szemle, 2009/8–9. 91-97. o.

Gombkötő R. (2021): Vonyarcvashegyen a Szent Mihály-domb környékére tervezett tanösvény szakmódszertani feldolgozása. ELTE TTK Biológiai Szakmódszertani Csoport. Szakdolgozat, 69. o. Témavezető: dr. Kriska György

Indri D. J. (2020): Bemutatkozott a Nemzeti Köznevelési Portál új verziója. Új köznevelés. Digitális távoktatás 78/4

Juhász G. B. (2013): Digitális tananyag fejlesztése és alkalmazása a biokémia témakörének tanításához kapcsolódóan. MA szakdolgozat ELTE, témavezető: Kriska Gy.

Kökény K. (2021): Interaktív térhatású tananyag fejlesztése a biológia oktatásához. ELTE TTK Biológiai Szakmódszertani Csoport. Szakdolgozat, 104. o. Témavezető: dr. Kriska György

Kriska Gy. (1999): Újpest természeti értékei. Flaccus Kiadó, 28. o.

Kriska Gy. (szerk.) (2003): Informatikai eszközök a biológia oktatásában – tanári kézikönyv. Nemzeti Tankönyvkiadó, 159. o. + CD–ROM

Kriska Gy., Rigóczky Cs. (2004): Forrás Tantárgyfüggetlen Oktatási Programcsomag. Flaccus Kiadó, 50. o. + CD–ROM

Kriska Gy. (2011): Biológia érettségire felkészítő. Fotoszintetizáló szervezetek I. Nemzeti Tankönyvkiadó, 160. o. + DVD

Kriska Gy. (2012): Biológia érettségire felkészítő. Fotoszintetizáló szervezetek II. Nemzeti Tankönyvkiadó, 203. o. + DVD

Kriska Gy., Lőw P. (2012): Biológia érettségire felkészítő. Állati szervezetek. Nemzeti Tankönyvkiadó, 222. o. + DVD

Kriska Gy. (szerk.) (2013): Biológia érettségire felkészítő. Gombák, biokémia, állati sejt- és szövettan, élettan. Nemzedékek Tudása Tankönyvkiadó, 224. o. + DVD

Kuves-Szalóki I. (2020): Fundoklia-völgy tanösvényének szakmódszertani feldolgozása. ELTE TTK Biológiai Szakmódszertani Csoport. Szakdolgozat, 69. o. Témavezető: dr. Kriska György

Lengyelné Molnár T., Kis-Tóth L., Antal P., Racsko R. (2014): IKT innováció.

Eger, Líceum Kiadó

Lovász D. (2019): Mentimeter – Egy lépés az élvezhetőbb előadások felé? Kalauz - a PTE Egyetemi Könyvtár és Tudásközpont szolgáltatástámogató honlapja

Mikóné Márton J., Muhari Cs. (2009): eXe-eLearning tananyagfejlesztő felhasználói kézikönyv, Debreceni Egyetem Informatikai Kar, 2009.

Molnár Zs. D. (2021) IKT-használat a középiskolai biológia oktatásában. ELTE TTK Biológiai Szakmódszertani Csoport. Szakdolgozat, 75. o. Témavezető: dr. Kriska György

Nádasdi A. (2003): Oktatástechnológia-elektronikus jegyzet az ELTE TTK tanár szakos hallgatói számára. ELTE, 68 o.

http://okt.ektf.hu/data/nadasia/file/tananyag/oktataselmelet/1_tananyag16.html

Nádori G. (2012): PIL Akadémia Bevezető – Mi az az IKT?

Sulinet Programiroda (2007): Sulinet Digitális Tudásbázis felhasználói kézikönyv

Szendi P. (2016): A középfokú tanítás-tanulás IKT támogatási lehetőségei és korlátai.

Eduszakped 6(3)

Tényi A. V. (2020): Digitális tananyag fejlesztése a sejtbiológia és az állati szövettan témakörének tanításához kapcsolódóan. ELTE TTK Biológiai Szakmódszertani Csoport. Szakdolgozat, 64. o. Témavezető: dr. Kriska György

Tóth-Mózer Sz., Misley H. (2019): Digitális eszközök integrálása az oktatásba - Jó

gyakorlatokkal, tantárgyi példákkal, modern eszközlistával. Budapest: Eötvös Loránd

Tudományegyetem