2005. december 3.
szerző(k) |
szak |
cím |
témavezető |
eredmény |
Gere Ágota és Szabó Szilvia |
IV. biológia – környezettan tanárszak |
Multimédiás zoopedagógiai oktatási segédanyag |
Kriska György ELTE Embertani Tanszék |
1. díj |
A zsűri tagjai: Karkus Zsolt ELTE Embertani Tanszék, Horváth Ákos ELTE Atomfizikai Tanszék
2006. december 8.
szerző(k) |
évfolyam |
dolgozat címe |
témavezető(k) neve |
témavezető(k) beosztása |
témavezető(k) munkahelye |
díjazás |
OTDK-ra javasolva |
Petelei Katalin |
V. biológia-földrajz |
A Csömöri-patak bioindikációs vizsgálata |
Kriska György |
adjunktus |
ELTE TTK Biológiai Szakmódszertani Csoport |
I. díj |
igen |
Hajdú Huba |
IV. matematika-informatika |
Különböző reprezentációk használata a problémamegoldási folyamatban |
Munkácsy Katalin |
főiskolai docens |
ELTE TTK Matematikatanítási és Módszertani Központ |
I. díj |
igen |
Fehér Csilla |
IV. biológia-környezettan |
Egy nyári tábor programja |
Kriska György |
adjunktus |
ELTE TTK Biológiai Szakmódszertani Csoport |
III. díj |
igen |
Schlosser Judit |
V. matematika tanár |
Látva értsd a matematikát |
Blénessy Gabriella, Hanczár Gergely |
tanársegédek |
ELTE TTK Multipedagógiai és Oktatástechnikai Központ |
III. díj |
igen |
Gülch Bernadett |
V. matematika tanár |
Ábrázoló geometria a matematikaoktatásban. A problématörténet szerepe az ábrázoló geometria iskolai tanításában |
Munkácsy Katalin |
főiskolai docens |
ELTE TTK Matematikatanítási és Módszertani Központ |
1. dícséret |
igen |
Schuh Soma |
V. matematika tanár |
A koordináta geometria tanításának érdekesebbé tétele a tudománytörténet segítségével |
Munkácsy Katalin |
főiskolai docens |
ELTE TTK Matematikatanítási és Módszertani Központ |
2. dícséret |
igen |
Becző Szilvia |
IV. angol-matematika |
Matematika tanulást segítő webhelyek |
Munkácsy Katalin |
főiskolai docens |
ELTE TTK Matematikatanítási és Módszertani Központ |
2. dícséret |
igen |
A zsűri tagjai: Horváth Ákos docens, ELTE TTK, Fizikai Intézet Atomfizika Tanszék, Pálfalvi Józsefné főiskolai docens, ELTE TTK, Matematikai Intézet Matematikatanítási és Módszertani Központ, Karkus Zsolt tanársegéd, ELTE TTK, Biológiai Intézet, Biológiai Szakmódszertani Csoport
2008. március 17.
szerző(k) |
évfolyam |
dolgozat címe |
témavezető(k) neve |
témavezető(k) beosztása |
témavezető(k) munkahelye |
díjazás |
OTDK-ra javasolva |
Gosztonyi Katalin |
IV. matematika-filozófia |
A matematikatörténet felhasználásának lehetőségei a matematikaoktatásban. Egy nyári tábor és a tapasztalatok |
Vancsó Ödön |
Egyetemi adjunktus |
ELTE TTK Matematikatanítási és Módszertani Központ |
II. |
igen |
A zsűri tagjai: Kriska György adjunktus, ELTE TTK, Biológiai Intézet, Biológiai Szakmódszertani Csoport, Kutrovátz Gábor egyetemi tanársegéd, ELTE TTK, Tudománytörténet és Tudományfilozófia Tanszék, Szeredi Éva főiskolai docens, ELTE TTK Matematikatanítási Módszertani Központ
2008. december 10.
szerző(k) |
évfolyam |
dolgozat címe |
témavezető(k) neve |
témavezető(k) beosztása |
témavezető(k) munkahelye |
díjazás |
OTDK-ra javasolva |
Kriska Ádám |
III. biológia tanár |
Rendszertani fák informatikai sokszínűsége |
Kriska György |
egyetemi adjunktus |
ELTE TTK Biológiai Szakmódszertani Csoport |
1. díj |
igen |
Kádár Kinga Mária |
V. biológia tanár |
A Sulinet Digitális Tudásbázis |
Kriska György |
egyetemi adjunktus |
ELTE TTK Biológiai Szakmódszertani Csoport |
2.díj |
igen |
Muraközy Anna, Szabó Hajnalka |
VI. és III. éves matematika tanár |
Tárgyak szerepe a matematika történet tanításában |
Munkácsy Katalin |
egyetemi adjunktus |
ELTE TTK Matematikatanítási Módszertani Központ |
- |
nem |
Szelle Zsófia, Halmágyi Réka, Pintér László |
V. éves matematika tanár |
Mi a szerepe a Csodák Palotájának a matematika oktatásban? |
Munkácsy Katalin |
egyetemi adjunktus |
ELTE TTK Matematikatanítási Módszertani Központ |
- |
nem |
A zsűri tagjai: Karkus Zsolt tanársegéd, ELTE TTK, Biológiai Intézet, Biológiai Szakmódszertani Csoport, Munkácsy Katalin egyetemi adjunktus, ELTE TTK Matematikatanítási Módszertani Központ, Vásárhelyi Éva egyetemi docens, ELTE TTK Matematikatanítási Módszertani Központ
2009. december 16.
szerző(k) |
évfolyam |
dolgozat címe |
témavezető(k) neve |
témavezető(k) beosztása |
témavezető(k) munkahelye |
díjazás |
OTDK-ra javasolva |
Gazafi Gertrúd |
V. biológia-környezettan tanár |
Az interaktív tábla felhasználási lehetőségei a biológiaoktatásban |
Karkus Zsolt |
Egyetemi tanársegéd |
ELTE TTK Biológiai Szakmódszertani Csoport |
II. |
Igen |
Marton Péter |
Matematika BSc. III. év |
Életjátékok |
Munkácsy Katalin |
Főiskolai docens |
ELTE TTK Matematikatanítási Módszertani Központ |
|
Nem* |
A zsűri tagjai: Munkácsy Katalin főiskolai docens, ELTE TTK Matematikatanítási Módszertani Központ, Kriska György egyetemi adjunktus, ELTE TTK, Biológiai Intézet, Biológiai Szakmódszertani Csoport
szerző(k) |
évfolyam - szak |
F |
K |
dolgozat címe |
témavezető(k) neve |
témavezető(k) beosztása |
témavezető(k) munkahelye |
díjazás |
J* |
Németh Kinga, Oli Barbara, Berzsenyi Viktória |
Matematika |
5 |
BSc. |
Szociálisan hátrányos helyzetű, matematikából tehetséges tanulók tanításának néhány módszertani kérdése |
Munkácsy Katalin |
Főiskolai docens |
ELTE Matematikatanítási Központ |
|
Nem* |
Pártos Boglárka Andrea |
Matematika (fizika minor) |
5 |
BSc. |
NUMB3RS a középiskolában |
Szabó Csaba |
Egyetemi tanár |
ELTE Algebra és számelmélet Tanszék |
|
Igen |
2012. december 10.
szerző(k) |
évfolyam - szak |
F |
K |
dolgozat címe |
témavezető(k) neve |
témavezető(k) beosztása |
témavezető(k) munkahelye |
díjazás |
J* |
Kuttner Ádám |
Tudománykommunikáció |
3 |
MSc. |
Facebook oktatási pilot program a szakképzésben |
Kárpáti Andrea |
egyetemi tanár |
ELTE TTK Természettudomány-kommunikáció és Unesco Multimédiapedagógiai Központ |
3. |
Igen |
Zentai Sára |
Tudománykommunikáció |
3 |
MSc. |
Digitális bennszülöttek a múzeumokban |
Bárd Edit |
PR-munkatárs |
Duna Múzeum, Esztergom |
- |
Igen |
Tóth Bettina |
Matematika |
12 |
MSc |
Modellezési kompetencia és modellezési |
Ambrus Gabriella |
adjunktus |
ELTE TTK Matematikatanítási és Módszertani Központ |
2. |
Igen |
Rábai Márta |
Kémia-angol tanárszak |
3 |
MA |
Az angol nyelvű kémiatanítás a magyarországi két tanítási nyelvű iskolákban |
Szalay Luca |
adjunktus |
ELTE TTK Kémia Intézet |
dicséret |
Igen |
Pálinkó Dániel |
Biológia-földrajz |
10 |
O |
Az alap-, és középszintű oktatás |
Kriska György |
adjunktus |
ELTE TTK Biológiai Intézet |
1. |
Igen |
Nagy Mária |
Fizika |
5 |
BSc |
A fizikatanítás pedagógiája: Matematikai eszközök alkalmazása a fizika tanításában |
Radnóti Katalin |
főiskolai tanár |
ELTE TTK Anyagfizikai Tanszék |
3. |
Igen |
Lorászkó Balázs |
Matematika |
3 |
BSc |
Az arab matematikatörténet lehetséges szerepe a mai matematikaoktatásban |
Munkácsy Katalin |
főiskolai docens |
ELTE TTK Matematikatanítási és Módszertani Központ |
2. |
Igen |
Kovács Veronika, Palotay Dorka |
Matematika |
7, 3 |
BSc |
Ez is hungaricum - A modern |
Szabó Csaba |
egyetemi tanár |
ELTE TTK Algebra és Számelmélet Tanszék |
2. |
Igen |
Palotay Dorka, Pozsonyi Enikő |
Matematika |
3, 7 |
BSc |
Ha tudom, hogy miről van szó |
Szabó Csaba |
egyetemi tanár |
ELTE TTK Algebra és Számelmélet Tanszék |
1. |
Igen |
.A zsűri tagjai: Karkus Zsolt, tanársegéd, ELTE TTK, Biológiai Intézet, Embertani Tanszék, Vásárhelyi Éva, docens, ELTE TTK Matematikatanítási és Módszertani KözpontKriska György egyetemi adjunktus, ELTE TTK, Biológiai Intézet, Biológiai Szakmódszertani Csoport
2013. december 09.
szerző(k) |
évfolyam - szak |
F |
K |
dolgozat címe |
témavezető(k) neve |
témavezető(k) beosztása |
témavezető(k) munkahelye |
díjazás |
J* |
Sárospataki Barnabás |
IV. biológia-kémia és magyar tanár |
10 |
MA. |
Természetbúvár tábor szervezésének szakmódszertani és pedagógiai szempontú elemzése |
Kriska György |
adjunktus |
ELTE TTK Biológiai Intézet |
1. |
Igen |
A zsűri tagjai: Karkus Zsolt, tanársegéd, ELTE TTK, Biológiai Intézet, Embertani Tanszék, Király Andrea, adjunktus, ELTE TTK Természettudomány-kommunikáció és Unesco Multimédiapedagógiai Központ
2014. december 09., ELTE TTK Déli Tömb 7-110.
szerző(k) |
évfolyam - szak |
F |
K |
dolgozat címe |
témavezető(k) neve |
témavezető(k) beosztása |
témavezető(k) munkahelye |
díjazás |
J* |
Csányi Petra |
matematika-informatika tanári, matematika-biológia tanári, matematika-informatika tanári |
7 |
MA. |
A számelmélet oktatásának hatékonysága általános- és középiskolában |
Szabó Csaba |
egyetemi tanár |
ELTE TTK Matematikai Intézet |
1. |
Igen |
Lorászkó Balázs |
matematika |
7 |
BSc. |
Miért nehéz a modellezési feladatok megoldása? – két esettanulmány középiskolás tanulókkal |
Ambrus Gabriella |
adjunktus |
ELTE TTK Matematikai Intézet |
1. |
Igen |
Csányi Petra |
matematika-informatika tanári, matematika-biológia tanári, matematika-informatika tanári, matematika-informatika tanári |
7 |
MA. |
Számelmélet tegnap és holnap |
Szabó Csaba |
egyetemi tanár |
ELTE TTK Matematikai Intézet |
1. |
Igen |
A zsűri tagjai: Karkus Zsolt, tanársegéd, ELTE TTK, Biológiai Intézet, Embertani Tanszék, Kriska György, adjunktus, ELTE TTK Biológiai Intézet, Embertani Tanszék
2015. december 15.: hivatalos jegyzőkönyv
2016. december 21.: hivatalos jegyzőkönyv
2017. december 18.: hivatalos jegyzőkönyv
2018. december 17.: hivatalos jegyzőkönyv 1., hivatalos jegyzőkönyv 2.
2019. december 16.: hivatalos jegyzőkönyv
2020. december 14.: hivatalos jegyzőkönyv
2021. december 13.: hivatalos jegyzőköny
2022. november 29.